woensdag 8 juli 2009

YES!

Catalin Zima is een held! Check die shit ouwe:

2 opmerkingen:

  1. hehehe waar kijk ik nu precies naar? :P
    Is dit zonlicht?
    En hoe staat het met de opacity map?

    Trouwens, laat ik ook maar is weer ff wat uploaden........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee dit is een plane uit maya, met een transparante texture, glas zeg maar :p Opacity map ga ik niet maken, voorlopig.

    Heb vandaag bij de summer game jam ook gepraat met super pro developers en renderer makers in utrecht, werken nu BV aan Deus ex 3, en hebben aan tomb raider legend en underworld gewerkt, en ik heb gezien hoe focking ver je kunt gaan tegenwoordig.. in tombraider zitten bijna 1500 verschillende kleine shaders... en laura zelf heeft zeg maar 15 textures over elk lichaamsdeel, tegelijk.. mijn god.

    Dus zeg maar als ze vies wordt of nat, dan laden ze niet een nieuwe texture, maar die texture zit er al op, met 0% opacity, en dan wordt tie gewoon over de normale huid getekend met steeds grotere opacity als ze vies wordt..

    haar huid heeft een diffuse, normal, specular, en dan nog een "huid" tile van dikke resolutie dan eindeloos getiled wordt, met daarover ook een normal en specular en diffuse :p en haar ogen hebben textures van 512X512... mijn god.. zieke shit.. haar haar heeft refraction van licht.. Maargoed! nu ga ik gras maken, kun jij ook een paar blaadjes voor me baken? dan maak ik ook een boom met blaadjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen