donderdag 9 juli 2009

BOOOOOOOOOOM!!!!!!

Het systeem :



De klaar terwijl u wacht render


De 1 uurs render :


Om de bladeren in xna in te kunnen laden moet ik nog wat halsbrekende toeren uit gaan halen volgens mij.
Ik wil het wel graag even testten hoe het er nu uit komt te zien.
Mij lijkt het handig dat ik me eerst ga focussen op de andere elementen in de scene,
en dat ik dan aan het eind als er nog tijd over is te kijken of ik de bladeren kan importeren.

Hoe staat het bij jouw? Wat is die laatste render eigenlijk? Ziet eruit als een plane door de boom heen, maar kan ook zonlicht zijn :P

Catalin Zima FTW :P

1 opmerking:

  1. Heb je al deze blaadjes nu los van elkaar zeg maar? of zijn het doorzichtige planes met een paar blaadjes erop? Noujah anyways, ik denk dat ik iets dergelijks ook zelf wel van internet kan plukken en gebruiken. Denk dat ik eerst maar gras ga maken.

    Looking good man ;) alleen een beetje.. symetrisch hehe

    BeantwoordenVerwijderen