woensdag 24 juni 2009

eindelijk!!! update!!!!

Yo Daniel ,
Sorry voor de late update.
Het werd allemaal wat drukker als verwachtin de prive sfeer en werken.

eerst een foto'tje van het low poly model (5200 polygonen):



Daarna een (sort of) test in zbrush met detail toevoegen (alleen nog maar in de stam):



En dan een render met de testversie in max:
(Aangezien max niet zo heeeel veel vertexpunten aankan, is het resultaat in-game misschien iets minder , maar hier ben ik aan aan het werken ;), en komt wel goed )

p.s: deze is nu nog aan ut renderen (ik wil het weer wat mooier maken, je kent ut wel .....)

Verder:

SUPER VETTE SHIT die shaders man beetje jammer dat je nog niet echt een model hebt....
Misschien kan ik mezelf ook eerst beter even richten op de wat simpelere dingen 4 the moment zodat jij wat hebt om te tettsten.(Zoals grafstenen (makkelijkere vormen) en bloemtjes, om even in te komen.)
Maar ja je weet hoe dat gaat he :P A joh nog een uurtje.... en dan zit je weer een halve dag..

Ik heb nog niet helemaal de technische kant van die shaders door maar ik stel voor om dat achteraf (of tussentijds) onder het genot van een biertje eens te bespreken.
Dan kan ik misschien wat meer vertellen(of laten zien) over de textures enzo.
Btw die begraafplaats is nu helemaal gekortwiekt. Maakt verder niet zoveel uit ,ik heb genoeg pics genomen.
En over 2 maanden staat het toch weer helemaal vol.

Maarre we msn'en nog wel.

laterzzzzzzzzzzz,
wez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten