dinsdag 11 augustus 2009
maandag 10 augustus 2009
Fbx bestand begraafplaats
Laat maar ff weten of er nog problemen zijn.
Ik ga weer verder met m'n verslag ;P.
Ik heb een render van mijn camera standpunt erbij gedaan, zodat we deze misschien op elkaar af kunnen stellen.
Ik hoort ut wel.
poging 4 : (alle files)
Als het goed is moet deze fbx naar alle goede bestanden linken.
wie hier klikt is n00b
;)
succes en spater
Ik ga weer verder met m'n verslag ;P.
Ik heb een render van mijn camera standpunt erbij gedaan, zodat we deze misschien op elkaar af kunnen stellen.
Ik hoort ut wel.
poging 4 : (alle files)
Als het goed is moet deze fbx naar alle goede bestanden linken.
wie hier klikt is n00b
;)
succes en spater
zondag 12 juli 2009
Final image
OK, na wat problemen met de transparency, en vooral de *&$#& Skysphere heb ik het nu eindelijk voor elkaar zoals ik het wil!
Zie hier een screenie van de scene, met twee transparante models over elkaar (dat gaf rare resultaten)
en een werkende skysphere met andere belichting dan de rest van de scene ( vooral dat was de bitch!)
Nu kan ik gras en water gaan maken, wippy!
Zie hier een screenie van de scene, met twee transparante models over elkaar (dat gaf rare resultaten)
en een werkende skysphere met andere belichting dan de rest van de scene ( vooral dat was de bitch!)
Nu kan ik gras en water gaan maken, wippy!
donderdag 9 juli 2009
BOOOOOOOOOOM!!!!!!
Het systeem :

De klaar terwijl u wacht render

De 1 uurs render :

Om de bladeren in xna in te kunnen laden moet ik nog wat halsbrekende toeren uit gaan halen volgens mij.
Ik wil het wel graag even testten hoe het er nu uit komt te zien.
Mij lijkt het handig dat ik me eerst ga focussen op de andere elementen in de scene,
en dat ik dan aan het eind als er nog tijd over is te kijken of ik de bladeren kan importeren.
Hoe staat het bij jouw? Wat is die laatste render eigenlijk? Ziet eruit als een plane door de boom heen, maar kan ook zonlicht zijn :P
Catalin Zima FTW :P

De klaar terwijl u wacht render

De 1 uurs render :

Om de bladeren in xna in te kunnen laden moet ik nog wat halsbrekende toeren uit gaan halen volgens mij.
Ik wil het wel graag even testten hoe het er nu uit komt te zien.
Mij lijkt het handig dat ik me eerst ga focussen op de andere elementen in de scene,
en dat ik dan aan het eind als er nog tijd over is te kijken of ik de bladeren kan importeren.
Hoe staat het bij jouw? Wat is die laatste render eigenlijk? Ziet eruit als een plane door de boom heen, maar kan ook zonlicht zijn :P
Catalin Zima FTW :P
woensdag 8 juli 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)